ILOVEYOU : Noorizan Abdullah ♥ Suzaimi zawawi ♥ Azanira Noorizan ♥ Azreen Noorizan ♥ Idham Noorizan ♥ Haikal Noorizan ♥ Elliyeati Shamsudin ♥

Onliner

Elliyeantoooooooooo♥

seriously i sayang you doh, you sorg je bestie i takde yg lain dah tahu tak ? k boleh dikata kan setiap hari wall and IM dia .  if aku takonline or dia takonline kita org akan text dkt phone kan b ? err-.- aku dah lama kenal dia tapi takpernah sekali pun jumpa dia sedih kan ?;'/ k aku thu memang sedih . ingat kan nak keluar 30/4 tuh tapi aku ada kenduri so takdpt lah nak jumpa baby aku sorg nh-.- then dia ckp 1/6 nak keluar nak jumpa aku kay sumpah terharu gila lah kan . harap-2 mak aku bagi keluar 1/6 nh nak jumpa kawan yg tersayang♥ if aku tngah ada problem mesti dia ada kay memng sayang gila lah kan aku kat dia nh , sumpah takboleh nak tinggal dia . dia org penting bagi aku . if takde bf ada family and dia pun dah cukup happy hidup aku nh :') kitaorg selalu berangan nak dudk skali, lepak sekali lah apa lah tapi aku tahu takakn tersampai hasrat kitaorg nh . haha tapi aku nak sangt keluar 1/6 nh nak jumpa eyla saya nh ♥ walau pun sekejap pun takpe janji dpt jumpa gelak-2 dgn dia then beli rantai yg sama :') aww so sweet :-* sorry if korg jealous sbb aku slalu update pasal dia jeh , kesah pulak aku kan -.-kbaii eyla iloveyousomuch bestie ;')


p/s : mak boleh lah bagi tasya keluar 1/6 nh , tasya nak jumpa eyla :'/ bukan selalu pun tasya keluar kan mak ? tasya keluar just nak jumpa eyla jeh . yaallah mintak-2 mak aku bagi keluar :') AMIN